Obert el termini per respondre les enquestes de satisfacció

Enquestes de Satisfacció 2018
Des d’ara i fins el 8 de juny, els estudiants de la Facultat ja podeu respondre l’Enquesta d’Avaluació de l’Actuació Docent del Professorat i l’Enquesta d’Avaluació d’Assignatures de Grau i de Mòduls de Màster universitari.

07/05/2018

L’Enquesta d’Avaluació de l’Actuació Docent del Professorat (PAAD) pretén recollir la satisfacció de l’estudiant de grau i màster universitari amb l’actuació docent del professorat. La podeu respondre a través d’aquest enllaç.

Per la seva banda, l’Enquesta d’Avaluació d’Assignatures de Grau i de Mòduls de Màster universitari recull la satisfacció de l’estudiant amb les assignatures de grau i dels mòduls de màster universitari. La podeu respondre a través d’aquest enllaç.

També podreu respondre ambdues enquestes amb un dispositiu mòbil a través d’aquest enllaç.