Nova exposició de pòsters a l'assignatura d'Antropologia dels Pobles d'Espanya

Animals dibuixats a la paret

El alumnes de l’assignatura d’Antropologia dels Pobles d’Espanya del curs 2020-21 han preparat una exposició virtual de pòsters que podeu visitar en aquest blog: https://blogs.uab.cat/antropologia/antropologia-dels-pobles-despanya/

08/03/2021

Aquesta experiència que es repeteix des de l’any 2006, aplega els treballs dels estudiants de l’assignatura d’Antropologia dels Pobles d’Espanya en el que mostren de manera sintètica els treballs de grup que han fet. Normalment, els pòsters s’exhibien públicament en els passadissos de la Facultat de Filosofia i Lletres, on s’imparteix el Grau d’Antropologia Social i Cultural però aquest any, amb la pandèmia mundial generada pel SARS-Covid-19, aquesta exhibició física no ha estat possible. Per això s’ha optat per fer una exhibició virtual a través d’aquest Blog.

Aquest curs el treball ha consistit en la lectura i anàlisi crítica d’una etnografia del territori espanyol, que han contrastat amb una petita recerca etnogràfica que els estudiants han dut a terme, a partir d’una entrevista i una observació d’algun àmbit de la temàtica treballada en el llibre que han llegit. Malgrat que la situació de la pandèmia i els diferents tancaments perimetrals no els ho ha posat fàcil, tots plegats han aconseguit poder fer el seu treball i aquí en teniu la mostra.