Nova edició de les Recerques per Aprendre a la Facultat.

imatge amb els diferents esglaons que hi ha abans d'arribar a l'èxit

Impulsades des del Programa Argó de l’ICE i amb participació activa de professorat de la Facultat de Filosofia i Lletres, les Recerques per Aprendre pretenen apropar la universitat a l’alumnat de secundària i batxillerat. Tindran lloc els dies 23, 24 i 28 de novembre 2022 a l’Auditori de la Facultat.

14/11/2022

La Facultat de Filosofia i Lletres (UAB) amb col·laboració del Programa Argó de l’ICE de la UAB organitza conferències per apropar el coneixement i la recerca que es fa a la universitat en l’àmbit de les humanitats i les ciències socials els dies 23, 24 i 28 de novembre de 2022.

Enguany, l’alumnat de batxillerat i secundària que hi assisteixi podrà aprendre sobre:

-          Einstein a Port Aventura (Xavier Roqué, Departament de Filosofia). 23 de novembre, de 10:15h a 11:15.

-          Diversitat(s): Una aproximació des de les Humanitats. (María Garganté, Departament d’Humanitats). 23 de novembre, d’11:45 a 12:45h.

-          Sexe i adolescència a Samoa: Margaret Mead i la mirada antropològica dels altres mons. (Montserrat Clua, Departament d’Antropologia). 24 de novembre, de 10:15h a 11:15.

-          L'arqueologia i el patrimoni arqueològic en l'era digital. Exemples des de la pràctica. (Jesús Brufal, Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana), 24 de Novembre, d’11:45 a 12:45.

-          D’un gran mal, en pot sortir un gran bé. Pompeia. (Joan Carbonell, Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana), 28 de Novembre, d’10:15h a 11:15h.

-          Thinking for speaking: l’expressió del moviment en llengües romàniques i germàniques. (Jaume Mateu, Departament de Filologia Catalana), 28 de Novembre, d’11:45 a 12:45h.

Totes les sessions tindran lloc a l’Auditori.

Podeu consultar el programa complet en aquest enllaç.