Nova data per la convocatòria de la beca general del Ministeri

Beca General Curs 2022-23. Termini de sol·licituds del 30 de març al 12 de maig del 2022

El termini de sol·licituds pel proper curs 2022-23 està fixat del 30 de març al 12 de maig de 2022

25/04/2022

La beca de caràcter general, convocada anualment pel Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP) i gestionada a Catalunya per l’Agència de Gestió d’Ajudes Universitàries i de Recerca (AGAUR), avança el seu termini de sol·licituds. El calendari de convocatòria per al curs vinent s'ha modificat respecte dels cursos anteriors: estarà oberta des del 30 de març fins al 12 de maig de 2022, ambdós inclosos.

La beca general va dirigida a estudiants universitaris que cursin:

• Estudis universitaris conduents a títols oficials de grau i de màster.
  • Curs de preparació per a l’accés a la universitat de majors de 25 anys que siguin impartits per universitats públiques.
  • Crèdits complementaris o complements de formació per a l’accés o per a l’obtenció del títol de màster o grau.

Aquesta convocatòria no inclou les beques per realitzar estudis corresponents al tercer cicle o doctorat, estudis d'especialització ni títols propis de les universitats.

Aquests ajuts són incompatibles amb els ajuts concedits per qualsevol altre organisme públic o privat per a la mateixa finalitat. Consulteu les bases de la convocatòria.

És important que sol·liciteu la beca dins del termini, encara que no sapigueu el que estudiareu, o fins i tot encara que no sapigueu si estudiareu o no.

Podeu consultar tota la informació a la pàgina web de l'AGAUR i a la del Ministeri d'Educació i Formació Professional.