Nova ampliació del termini per demanar la beca general del Ministeri

Cartell informatiu del termini del termini de presentació de la beca general del curs 2022-23

El termini de presentació de sol·licituds pel proper curs 2022-23 s'ha ampliat fins el dilluns 16 de maig de 2022.

24/03/2022

La beca de caràcter general es convoca anualment pel Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP), i a Catalunya és gestionada per l’Agència de Gestió d’Ajudes Universitàries i de Recerca (AGAUR).

La beca general va dirigida a estudiants universitaris que cursin:

• Estudis universitaris conduents a títols oficials de grau i de màster.
  • Curs de preparació per a l’accés a la universitat de majors de 25 anys que siguin impartits per universitats públiques.
  • Crèdits complementaris o complements de formació per a l’accés o per a l’obtenció del títol de màster o grau.

No s'inclouen en aquesta convocatòria les beques per a la realització d'estudis corresponents al tercer cicle o doctorat, estudis d'especialització ni títols propis de les universitats.

Aquests ajuts són incompatibles amb els ajuts concedits per qualsevol altre organisme públic o privat per a la mateixa finalitat. Consulteu les bases de la convocatòria.

El calendari de sol·licituds per al curs vinent s'ha modificat respecte dels cursos anteriors: la convocatòria estarà oberta des del 30 de març fins al 16 de maig de 2022, ambdós inclosos.

És important que sol·liciteu la beca dins del termini, encara que no sapigueu el que estudiareu, o fins i tot encara que no sapigueu si estudiareu o no.

Podeu consultar tota la informació a la pàgina web de l'AGAUR i a la del Ministeri d'Educació i Formació Professional.