Nou curs! La docència a distància a partir de bones pràctiques docents a Lletres

Fotografia classe

Amb el confinament hem “descobert” les possibilitats del treball a distància. En voleu saber més? Apunteu-vos al curs que hem dissenyat per reflexionar sobre alguns dels aspectes claus d’aquest tipus de docència. El curs serà el proper 7 de setembre entre les 11:30 h i les 13:30 h i en aquesta notícia teniu l’enllaç per fer la preinscripció.

30/07/2020

Amb el confinament hem “descobert” les possibilitats del treball a distància. Aquesta jornada pretén reflexionar sobre alguns dels aspectes claus a treballar en aquest tipus de docència: els exercicis pràctics, l’ús de material audiovisual i el seguiment i tutorització de l’alumnat. Temes que es tractaran a partir de pràctiques docents experimentades en temps de covid i que serviran com a reflexió per a la resta del professorat de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Dilluns 7 de setembre de 2020
11:30 h. - 11:45 h. Recepció i benvinguda
11:45 h. - 12:15 h. Anna Badia: “Planificació i seguiment d’una assignatura pràctica de primer curs a distància”
12:15 h. - 12:45 h. Margalida Capellà: “L'entorn Moodle per a l'aprenentatge i l’avaluació. L’ús dels vídeos per a l’experiència docent”
12:45 h. - 13:15 h. Montserrat Clua: “Eines i suport a la tutorització i seguiment del curs a distància”
13:15 h. - 13:30 h. Debat final

Cada intervenció tindrà una durada de 20 minuts i hi haurà l’opció de fer 10 minuts de preguntes.
Agraïm a les ponents la seva participació i esperem que tothom en pugui obtenir inspiració i moltes idees!

Podeu fer la inscripció al curs en aquest enllaç: https://eformularis.uab.cat/group/deganatfilosofialletres/formacio
Les persones inscrites podreu accedir a la jornada clicant l'enllaç del Teams