Nou bloc per a la comunitat UAB sobre salut mental

Nou blog sobre Salut Mental
L'espai digital està destinat a la lluita contra l'estigma i la discriminació cap a la salut mental, i pretén ser un espai de referència sobre el tema entre la comunitat universitària. També es farà difusió sobre activitats i esdeveniments relacionats amb el tracte a la salut mental.

23/02/2018

L'Àrea de Dinamització Comunitària de la UAB ha creat un bloc per a la lluita contra l'estigma i la discriminació cap a la salut mental.

El portal està dirigit tant a tota la comunitat universitària com al públic en general, i neix fruit de la reflexió al voltant del lema de la FMUAB2017: "La salut mental: visible i sense estigmes a la UAB".

L'esplai inclou notícies d'actualitat, activitats i projectes desenvolupats al Campus en relació al tema, com les projeccions de sèries i pel·lícules sobre el tractament de la salut mental, que tenen lloc tots els dijous fins al 31 de maig, de 14 a 16 hores, a la Sala Annexa de l'Hotel d'Entitats.

El bloc "Menys estigmes, més visibles" també ofereix recursos com documents, informes i articles i vies de contacte amb entitats per informar-se sobre la salut mental.

Accedeix al bloc