Mor Àlex Honrubia, estudiant de Musicologia

Àlex Honrubia, estudiant de musicologia

El passat dimarts 9 de febrer ens va deixar l’estudiant Àlex Honrubia Gil, estudiant de quart curs del Grau de Musicologia.  La UAB expressa el condol més sentit a les persones que l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

10/02/2021

El passat dimarts 9 de febrer ens va deixar l’estudiant Àlex Honrubia Gil, estudiant de quart curs del Grau de Musicologia. Era una apassionat de la música. Als 6 anys havia ingressat al Cor de petits de l’Orfeó Català i després de  passar pel Cor Jove de la institució centenària, i per la seva Junta Directiva, actualment formava part del Cor de l'Orfeó. Es disposava a iniciar estudis de cant al Conservatori del Liceu i tot just començava a donar concerts com a solista; era un component del quartet vocal Pop Corn i de la coral de cambra Noctes Ensemble.

A la UAB cantava al Cor de Cambra en la corda de baríton. De tarannà positiu, alegre i participatiu s’havia guanyat la simpatia de tothom, professorat, companys i companyes.

La comunitat universitària ens afegim al condol dels seus familiars i amics.