Mireia Martín, alumni de la FTI, guanya un Premi TFG sobre justícia social

Mireia Martín, alumni de la FTI, guanyadora d'un Premi pel seu TFG

El curs passat, la Mireia va fer el seu TFG sobre la traducció i la interpretació per a persones en situació de refugi a l’àrea de Barcelona. Enguany, la Fundació Autònoma Solidària ha reconegut la seva excel·lent tasca amb un Premi TFG sobre justícia social.

23/06/2022

Mireia Martín, alumni de la FTI, ha guanyat un Premi TFG sobre justícia social, atorgat per la Fundació Autònoma Solidària, per la seva investigació sobre la situació dels serveis de traducció i interpretació per a les persones refugiades de l’àrea de la ciutat de Barcelona.

En una breu i interessant entrevista que ha concedit a la facultat, Mireia Martín ens parla del perfil de les persones refugiades, de les deficiències dels serveis que les acullen i de les dificultats que va tenir a l’hora de fer el TFG.

La Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB vol felicitar la Mireia per aquest premi més que merescut: només cal escoltar-la per veure que hi ha posat molt esforç i moltes ganes per fer un molt bon treball. L’enhorabona i sort amb el teu màster, Mireia!

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

• Reducció de les desigualtats
  • Pau, justícia i institucions sòlides