Matrícula d'estudiants de primer curs 20-21

Estudiants de Lletres als ordinadors de la Facultat

02/09/2020

La matrícula dels estudiants i les estudiants de nou accés en PRIMERA OPCIÓ serà entre els dies 7 i el 10 de setembre. Cada estudiant té una citació de matrícula que pot consultar en aquest enllaç1. Per accedir-hi haurà d’haver obtingut prèviament el NIU (Número d’Identificació Personal), seguint els passos que trobareu en l’enllaç 2. L’estudiant podrà matricular-se des del moment indicat en la seva citació personal fins el dia 10 de setembre a les 18:00h de la tarda. Us recomanem que no ho deixeu per al darrer moment, en previsió que pugui sorgir algun problema.

És imprescindible realitzar la matrícula en el període indicat; si no ho féssiu, perdríeu de la plaça atorgada.

Si teniu alguna gratuïtat o descompte NO INFORMATS en el moment de la preinscripció universitària, haureu de digitalitzar la documentació acreditativa i enviar-la per correu electrònic a documentacio.matricula.lletres@uab.cat abans del dia 7 de setembre.

Igualment, tota altra documentació pertinent (escanejats de carnets de família nombrosa, certificats de discapacitat, acreditacions de beques...) l’heu d’enviar prèviament al mateix correu electrònic.

Per presentar-vos la Facultat, informar-vos amb més detall del procés de matrícula i resoldre eventuals dubtes, esteu citats el divendres dia 4 de setembre a les 10:00h a una sessió virtual a través de Live Events. Per accedir-hi no cal instal·lar cap aplicació; només heu d’activar el següent enllaç el dia i hora indicats:

Accés a la Sessió de Benvinguda

Els estudiants que han estat assignats en SEGONA O ALTRA OPCIÓ NO ES PODEN MATRICULAR encara, però sí que poden assistir a la sessió virtual a través del mateix enllaç.

Finalment en el següent enllaç 3 trobareu resumida tota la informació que us acabem de donar.