Matrícula d'estudiants de Nou Accés als Graus de la Facultat, curs 2021-2022

Estudiants de Lletres als ordinadors de la Facultat

La matrícula dels estudiants i les estudiants de nou accés de primera reassignació serà entre els dies 6 i 7 de setembre. Consulteu el dia i hora a partir de la qual podreu automatricular-vos.

13/07/2021

La matrícula dels estudiants i les estudiants de nou accés de primera reassignació serà entre els dies 6 i 7 de setembre. Cada estudiant té una citació de matrícula a partir de la qual podrà formalitzar-se. Per accedir a l'aplicatiu d'automatrícula, s'haurà d’haver obtingut prèviament el NIU (Número d’Identificació Personal) de la UAB. L’estudiant podrà matricular-se des del moment indicat en la seva citació personal fins el dia 29 de juliol a les 18:00h de la tarda. Us recomanem que no ho deixeu per al darrer moment, en previsió que pugui sorgir algun problema.

És imprescindible realitzar la matrícula en el període indicat; si no ho féssiu, perdríeu de la plaça atorgada.

Si teniu alguna gratuïtat o descompte NO INFORMATS en el moment de la preinscripció universitària, haureu de digitalitzar la documentació acreditativa a través d'aquest e-formulari.

Igualment, tota altra documentació pertinent (escanejats de carnets de família nombrosa, certificats de discapacitat, acreditacions de beques...) l’heu d’enviar prèviament al mateix e-formulari.

MÉS INFORMACIÓ:

Per presentar-vos la Facultat, informar-vos amb més detall del procés de matrícula i resoldre eventuals dubtes, va tenir lloc, el dia 14 de juliol, una Sessió de Benvinguda als/les estudiants de nou accés als Graus de la Facultat. I ja podeu consultar els següents documents relacionats amb l'esmentada Sessió, els quals us podran ser d'ajuda per a la formalització de l'automatrícula:

· La Presentació de la Sessió de Benvinguda

· El vídeo de la Sessió a través del canal youtube.

· Les Preguntes Freqüents realitzades al llarg de la sessió informativa.