Màsters i postgraus de l’Escola 2018-2019: admissió oberta!

Admissió Màsters ESAGED 2018-2019
En el web de l'Escola pots consultar l'oferta completa tant de màsters com de postgraus propis amb la preinscripció oberta per al proper curs 2018-2019. Places limitades!

28/05/2018

La UAB ofereix més d'un centenar de màsters oficials dividits en 17 àrees d'interès, que aporten a l'estudiant una formació avançada, orientada tant a l'especialització professional com a la iniciació a la recerca. L’Escola n’ofereix dos:

Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents
Màster en Gestió Documental, Transparència i Accés a la Informació

L'admissió està oberta des del gener per a la majoria de màsters oficials 2018-2019: pots consultar la informació i demanar l'admissió als màsters oficials a través de la seva fitxa al web de la UAB, on també hi trobaràs els objectius, les competències, el pla d'estudis i les sortides professionals. Per a resoldre qualsevol dubte, contacta directament amb la coordinació del màster. L'Escola també ha organitza sessions informatives per a resoldre tots els teus dubtes.

La UAB ofereix també un ampli catàleg de postgraus propis. Més de 600 programes entre màsters, diplomatures de postgrau i cursos d'especialització. El calendari d'admissions depèn de cada programa i, en molts casos, l'admissió per al curs 2018-2019 està oberta. En els últims anys el catàleg postgraus reflecteix també l'aposta per oferir, a més, una formació de qualitat en modalitat online. Aquests són els programes que t’ofereix l’Escola:

Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents Electrònics
Postgrau en Gestió de Documents Electrònics
Postgrau en Gestió, Preservació i Difusió d'Arxius Fotogràfics

La incorporació als plans d'estudi de pràctiques curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives) mostra també la creixent orientació de nombrosos màsters i postgraus cap al foment de la inserció professional.

Trobaràs tota la informació detallada a la fitxa web de cada programa. A més, davant de qualsevol dubte també pots contactar directament amb la coordinació omplint el formulari que trobaràs a totes les fitxes.

La UAB és la 12a universitat del món en el rànquing QS Top 50 Under 50 (tots els rànquings UAB).

Més informació:

Oferta de màsters oficials