Masterclass online sobre el blockchain i la reenginyeria de processos en la gestió documental

Blockchain

L'ESAGED organitza una masterclass en línia sobre "El blockchain i la reenginyeria de processos aplicats en la gestió de documents electrònics", el dijous 26 de setembre, a les 18 h. Ramiro Joaquín Re i Marcos Marí Lozano, titulats del Diploma d'Especialització en Gestió de Documents Electrònics, donaran a conèixer les seves recerques vinculades a aquest camp. També hi intervindrà, Maria Aguilera, coordinadora de l'especialització per presentar la formació i els seus cursos vinculats a persones interessades en matricular-s'hi.

16/07/2024

Arxivística i Gestió de Documents - Escola FUAB Formació (ESAGED) celebrarà la masterclass online "El blockchain i la reenginyeria de processos en la gestió de documents electrònics", on destacats alumni del centre compartiran els seus coneixements i experiències sobre aquests temes tan rellevants i en auge dins la disciplina arxivística i la gestió documental.

Els ponents seran:

Ramiro Joaquín Re, actualment gerent administratiu, que presentarà la seva investigació titulada "Inclusión de Blockchain en la Administración Pública Argentina". A la seva exposició, Joaquín Re abordarà com la tecnologia blockchain pot revolucionar els tràmits administratius a Argentina, promovent una administració pública més moderna, oberta i eficient, que beneficïi directament als ciutadans amb una interacció més ràpida, eficaç i transparent.

El segon conferenciant serà Marcos Marí Lozano, Tècnic d'Arxiu i Responsable del Servei de Gestió Documental i Arxiu de l'Ajuntament de Silla (València), que impartirà una ponència sobre el seu treball "Reingeniería de procesos. Reinventando los procedimientos. Una revisión necesaria para la transformación digital del Ayuntamiento de Silla". Marí Lozano mostrarà la importància de redissenyar els procediments administratius per simplificar i millorar la tramitació electrònica, reduint càrregues administratives i costos, i assolint una major eficiència i servei a la ciutadania.

A més, es comptarà amb la participació de Maria Aguilera, coordinadora acadèmica del programa, qui parlarà sobre el Diploma d'Especialització en Gestió de Documents Electrònics i els cursos d'especialització relacionats que s'impartiran durant el curs acadèmic 2024-2025.

Aquesta masterclass en línia es durà a terme el dijous 26 de setembre, a les 18 hores, a través de la plataforma Microsoft Teams.

La inscripció a la jornada és gratuïta. Per assistir-hi virtualment, omple aquest formulari. Les persones apuntades a la sessió rebran durant el mateix dia de l'esdeveniment, diversos correus amb l'enllaç d'accés a la reunió.

No perdis l'oportunitat d'actualitzar els teus coneixements i descobrir com aquestes tecnologies innovadores poden transformar la gestió documental.