Les representants de l’Escola a la competició EMCup 2019 presenten el seu vídeo 'Empowered'

Vídeo presentació Empowered
En la primera fase de la competició, les 4 estudiants han de presentar-se en un vídeo que resumeixi la seva visió sobre el tema d’enguany, #GetRealEducation, preparar un paper en comú i continuar generant reaccions a les xarxes socials.

19/12/2018

Des de dilluns, ja es pot visualitzar a Youtube el vídeo introductori d’Alexandra Requejo, Jana Reig, Yasmina Valera, i Carla Bujan, les quatre estudiants de Grau que representaran a l’Escola a la 11ª edició de l’European Mise en Place Cup.

Les alumnes han preparat una peça audiovisual on es presenten sota l'eslògan "Empowered" i llancen un missatge clar sobre com ha de ser l’educació universitària de qualitat, el tema central de l’EMCup 2019: “Get real... education. Old School vs. New School”.

En el vídeo, les quatre estudiants apareixen en diferents situacions quotidianes en entorns de l’Escola i el campus universitari de la UAB, com ara les aules, la biblioteca o l’Hotel.

El missatge transmès indica que l’educació de qualitat requereix de menys teoria i més pràctica, de fàcil accés al coneixement, que generi consciència cap a la sostenibilitat i respecte cap al medi ambient, i que destaqui els valors del treball en equip i la importància de fer xarxa.

Aquesta presentació forma part de la primera fase de la competició, en què les estudiants han de generar un discurs a les xarxes socials i han de redactar un paper amb la seva opinió sobre el tema de la competició.

L’Escola guanya en dues ocasions el premi “Best introduction movie”

Com en cada edició, els organitzadors valoren totes les peces audiovisuals dels equips i atorguen un premi especial al millor vídeo. En les dues últimes edicions, els dos equips representants de l’Escola han rebut aquest reconeixement.

Veure el vídeo: "Empowered"