Les noves edicions dels cursos d'implantació i auditoria ISO s'adapten a la nova revisió de l'UNE-ISO30301

ISO actualitzats
L’Escola ja ha adaptat els continguts del Curs d’Implantació de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30300/30301 i Auditoria de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30301 a l'última revisió publicada aquest mes de novembre per l'Asociación Española de Normalización (UNE).

14/11/2019

L’Asociación Española de Normalización (UNE) ha publicat aquest mes de novembre una nova revisió de la norma UNE-ISO 30301 Informació i Documentació.

Per aquest motiu, l’Escola ha iniciat el procés d’actualització dels continguts dels seus cursos online d’especialització que tracten aquesta normativa: el Curs d’Implantació de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30300/30301 i el Curs d’Auditoria de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30301. Aquestes formacions començaran al mes de febrer de 2020, i ja està obert el període de preinscripció.

L’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents va ser la primera institució del món en certificar-se en ISO 30301, i és un dels membres dels grups de treball de l’UNE que porten a terme processos de revisió per aconseguir el màxim consens a les reunions internacionals.

Aquesta versió actualitzada de l'UNE-ISO 30301 està totalment alineada amb la resta de normes de sistemes de gestió, i té com a objectiu guiar en el desenvolupament i implantació d’una política i objectius en la gestió de documents, així com facilitar informació sobre el mesurament i seguiment dels seus resultats.