Les beques Avenir, una oportunitat per a estudiar a França: sol·licituds fins el 17 de maig

Universitat francesa

Les beques Avenir són una oportunitat per a tots els joves residents a Espanya que vulguin cursar estudis universitaris a França, ja sigui un grau, un màster o un doctorat. La presentació de candidatures per a les beques del curs 2020-21 s’amplia fins al 17 de maig.

07/05/2020

L’Ambaixada de França a Espanya i l’associació hispano-francesa Diálogo han ampliat fins al 17 de maig el termini de sol·licitud de les beques universitàries Avenir – destino Francia per al curs que ve 2020-21.

Tots els joves residents a Espanya que vulguin cursar estudis universitaris superiors a França el curs que ve s’hi poden presentar. Hi ha disponibles beques per a programes de grau, màster i doctorats. Aquest programa s’ofereix tant per a programes de mobilitat individual com de doble titulació entre el sistema universitari espanyol i el francès.

Enllaç al web amb informació actualitzada sobre les beques
Enllaç al formulari de candidatura

A més, al final d’aquesta notícia hi trobareu adjunt un llistat actualitzat amb les Beques Avenir d’aquesta edició. D’altra banda, els organitzadors d’aquesta convocatòria conviden a tothom que tingui dubtes a posar-s’hi en contacte a través de les següents adreces de correu electrònic:

• avenir@dialogo.es
  • madrid@campusfrance.org
  • barcelona@campusfrance.org

També trobareu més informació a la pàgina web i xarxes socials de l’associació Campus France Espagne (Facebook i Instagram), un organisme de l’ambaixada francesa i l’Institut Français Espagne.

Més informació: Llistat de destinacions de les beques Avenir pel curs 2020-21