La UAB premia els TFG que promouen la transformació social

Cartell convocatòria als millors TFG

La UAB obre fins al 30 de setembre tres convocatòries de premis per aquells Treballs de Fi de Grau realitzats per estudiants de la universitat que, per la seva temàtica, promouen el canvi social.

21/09/2022

Des de la UAB es premiaran els TFG de temàtiques vinculades a la transformació social que hagin estat realitzats per estudiants de la universitat al llarg del curs 2021-2022. Hi ha quatre convocatòries diferents: una pels treballs que tracten temàtiques relacionades amb la Justícia Global, una altra pels treballs amb Perspectiva de Gènere, una tercera per projectes que s'hagin fet amb la metodologia ApS i la quarta per treballs relacionats amb l’Emprenedoria Social.
Totes quatre convocatòries estan obertes des del 15 de juny fins al 30 de setembre del 2022, i els requisits per participar-hi són: haver presentat el TFG al curs 2021-2022 a qualsevol dels graus de la Universitat Autònoma de Barcelona; i tenir una nota mínima de 8,5. Poden ser treballs tant individuals com col·lectius.

Podeu consultar les bases i els formularis
aquí.