La UAB convoca la vuitena edició dels Premis TFG amb Perspectiva de Gènere

Premis TFG amb Perspectiva de Gènere

La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha anunciat el llançament de la convocatòria anual dels Premis als Treballs de Fi de Grau (TFG) amb Perspectiva de Gènere.

En col·laboració amb l'Observatori per a la Igualtat i l'Institut Català de les Dones, aquesta vuitena edició té com a objectiu sensibilitzar l'alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació a través de la recerca.

29/06/2023

Un any més, la UAB ha iniciat la convocatòria per a premiar els Treballs de Fi de Grau amb Perspectiva de Gènere.

L'Observatori per a la Igualtat, en col·laboració amb l'Institut Català de les Dones, organitza la vuitena edició dels Premis als millors TFG amb Perspectiva de Gènere, amb l'objectiu de conscienciar l'alumnat sobre la igualtat de gènere i la no discriminació mitjançant la investigació.

Els requisits per participar són haver presentat el TFG durant el curs 2022-2023 en qualsevol dels graus de la Universitat Autònoma de Barcelona i tenir una nota mínima de 8,5. Els treballs poden ser individuals o col·lectius. El termini de presentació s'estén des del 15 de juny fins al 29 de setembre de 2023.

En els següents enllaços podreu consultar la informació general dels premis TFG, les bases i el formulari d'inscripció.