La FTI torna a excel·lir en la participació a les enquestes d'avaluació

Façana de la FTI amb núvols

La Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB torna a registrar de nou la participació més alta en algunes categories de les enquestes d’avaluació. La gran majoria de l’alumnat de la facultat s’ha disposat a col·laborar i fer sentir la seva veu en aquests qüestionaris, especialment a l’hora d’avaluar l'actuació docent del professorat i les assignatures dels graus.

02/03/2022

La FTI va consolidant-se com una de les facultats més ben valorades pel seu alumnat

Les enquestes d’avaluació són una eina crucial per a tota la comunitat universitària, una frontissa entre alumnat i docents per detectar possibles punts de millora i escoltar suggeriments que permetin a tota la comunitat universitària millorar conjuntament.

És per això que la participació de l’alumnat en aquests qüestionaris és vital: com més veus hi ressonin, més representatiu i unitari és el clam que ressona entre la comunitat estudiant quant a satisfacció amb assignatures, professorat i mòduls.

A la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB tenim el luxe de comptar amb un alumnat molt participatiu i amb esperit crític que, en la tendència de semestres passats, ha participat en massa a les enquestes d’avaluació. La FTI s’erigeix així com el centre de la UAB amb la participació més alta a l'enquesta d'avaluació de l'activitat docent i a la d'assignatures. En el cas de l'AAD és l'únic centre que ha superat el llindar del 30%.

La Facultat vol agrair a tot l’alumnat el compromís ferm i incansable que mostra semestre rere semestre a l’hora de participar en les enquestes d’avaluació: esperem poder seguir sentint la seva veu en semestres vinents!