La FTI i la Facultat de Lletres acullen el patrimoni artístic i literari de Friederich Dürrenmatt

Moment de l'acte de presentació de l'exposició

Friederich Dürrenmatt és un dels artistes i escriptors més influents del segle XX i de Suïssa i de l’espai germanòfon. La seva obra artística, compromesa amb diverses qüestions socials encara vigents a dia d’avui, s’instal·la a la Sala de Revistes de la Facultat de Lletres.

16/12/2021

En el marc del centenari de l’artista i escriptor suís Friederich Dürrenmatt, a la Sala de Revistes de la Facultat de Lletres s’hi trobarà durant unes setmanes una exposició de la seva obra artística. Aquesta exhibició, fruit d’una col·laboració entre la FTI i la Facultat de Lletres, és un petit tast de l’obra de Dürrenmatt, singular i compromesa amb diverses qüestions socials.

Durant unes quantes setmanes, tothom podrà gaudir de les obres del pintor suís. Paral·lelament, el CCCB i les dues Facultats han organitzat ponències i projeccions fílmiques biogràfiques sobre Dürrenmatt en col·laboració amb el Centre Neuchâtel Dürrenmatt, al qual la Facultat vol agrair tota la seva indispensable ajuda.

Paral·lelament, l'alumnat de llengua alemanya també ha treballat a classe alguns escrits de Friederich Dürrenmatt, que abarcaven temes tan diversos com la injustícia de les guerres, el racisme o el masclisme.