La Facultat rep a la investigadora Berenika Kaczmarek

IMG_ Berenika Kaczmarek

Berenika Kaczmarek – Templin, Doctora en Dret i professora assistent a la Facultat d’Administració de la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wroclaw (Polònia), s’ha reunit amb la Degana de la Facultat de Dret de la UAB, Susana Navas, i amb els professors Josep Maria de Dios i José Antonio Fernández Amor.

06/10/2022

La Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona ha rebut a la Doctora en Dret i professora assistent de la Universitat de Ciència i Tecnologia de Wroclaw (Polònia), Berenika Kaczmarek – Templin. Ha estat rebuda per la Degana, Susana Navas, i els professors Josep Maria de Dios i José Antonio Fernández Amor. El motiu de la reunió amb la Dra. Berenika Kaczmarek ha estat per parlar de les pràctiques disponibles en el marc del Programa Erasmus + (Mobilitat del Personal per a la Formació).

Berenika Kaczmarek – Templin també ha portat a terme investigacions en el camp del Dret Processal Civil i LegalTech, Dret Digital. En els darrers anys ha estat membre dels equips d'experts del Ministeri de Justícia i de la Comissió de Codificació que s'ocupen de la implantació d'eines digitals per als processos judicials. A més, és autora de nombroses publicacions en l'àmbit de la transformació digital dels procediments judicials polonesos, en particular pel que fa a proves electròniques i lliurament electrònic de cartes judicials. Ha realitzat una prestigiosa beca de recerca (obtinguda del National Science Center), el tema de la qual era la qüestió del flux de treball de documents electrònics en els processos civils. En el passat també va participar en el projecte de consorci “Automatització de procediments judicials a través de la seva informatització – ALIS – Automated Legal Intelligent System” –projecte de consorci finançat per la Comissió Europea (2007-2008).

Per altra banda, també va ser professora a la Facultat de Dret de la Universitat de Wroclaw i de la Universitat d'Opole. A més, és advocada, inscrita al Col·legi d'Advocats de Wrocław.