La Dra. Zuley Fernández Caballero obté una plaça com a professora lectora per la Unitat de Dret Financer i Tributari

IMG_Profesoralectora

La Dra. Zuley Fernández Caballero ha obtingut una plaça com a professora lectora per la Unitat de Dret Financer i Tributari i, amb aquesta categoria, continuarà formant part del cos docent de la Facultat.

09/11/2022

El passat dia 4 de novembre es van celebrar les proves corresponents a una plaça de professor/a lector/a per la Unitat de Dret Financer i Tributari. Després dels corresponents exercicis, la Comissió composta per les Doctores Suzana Tavares da Silva (Presidenta), Cristina Paunes Chulvi (Vocal) i María Dolores Arias Abellán (Secretària) van resoldre proposar per l'esmentada plaça a la Dra. Zuley Fernández Caballero, que amb aquella categoria continuarà formant part del cos docent de la Facultat.