La directora Montserrat Iglesias-Lucía participarà a la VI Jornada sobre cultura de seguretat i defensa i valors cívics

Montse Iglesias a la V Jornada de Cultura de la Seguretat

L’objectiu de la trobada és analitzar les noves amenaces globals com la pandèmia i reflexionar com fer-hi front de forma conjunta. L’esdeveniment, que tindrà lloc el dijous 22 d’octubre a la seu d’ESERP de Barcelona, també es podrà seguir online a través d'aquest enllaç. La inscripció és gratuïta i les places limitades.

16/10/2020

Montserrat Iglesias-Lucía, directora de l’Escola, participarà a la VI Jornada sobre Cultura de la Seguretat i Defensa i Valors Cívics: “Com fer front de forma conjunta a les noves amenaces globals?”. L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 22 d’octubre, de 9 a 14h, i es podrà assistir presencialment a la seu d’ESERP (Barcelona) o seguir via streaming a través d'aquest enllaç.

Enguany, la directora formarà part de la taula rodona “Gestió de l’estat d’alarma i afectació de drets fonamentals”, que començarà a les 10 del matí. A la taula també hi participarà: Ricard Brotat, professor de la UAB i expert en dret públic i seguretat ciutadana; Francesc Guillén, professor de la UAB i cap de projectes i organització de la Direcció General d’Administració de la Seguretat de la Generalitat de Catalunya; amb la moderació de Joan Lluís Pérez Francesch, catedràtic de Dret Constitucional de la UAB.

Durant l’esdeveniment, també es portaran a terme debats i reflexions al voltant de la gestió de la Covid-19, les amenaces de seguretat nacional, la ciberseguretat o la gestió de la informació, amb diferents personalitats i experts.

La jornada està organitzada conjuntament entre la Universitat Autònoma de Barcelona, l’Institut Espanyol d’Estudis Estratègics i el Ministeri de Defensa.

Per a inscriure’s, heu d’enviar un correu electrònic a l’adreça cedhico@hotmail.com. Les places són limitades.

Les sessions es podran seguir per streaming a través d’aquest enllaç.

Per a més informació, podeu consultar el programa.