La cadena Marriott celebra la seva segona edició de l'Open Day

Hotel W
La jornada tindrà lloc el 30 de gener, de 16 a 20 hores, a l'Hotel W de Barcelona, perquè estudiants i graduats puguin portar els seus currículums i presentar les seves candidatures. Durant l'esdeveniment, es realitzarà un workshop per conèixer les diferents marques i una presentació sobre els valors de la cadena.

08/01/2020

Marriott Business Council – Northern Spain organitza novament un Open Day per agrupar a possibles candidats per formar part de la plantilla de Marriott.

L'esdeveniment tindrà lloc el proper dijous 30 de gener, de 16 a 20 hores, a l'Hotel W (Plaça Rosa dels Vents, 1) de Barcelona.

Aquesta jornada està dirigida a estudiants i graduats interessats a treballar o realitzar les seves pràctiques a la cadena hotelera. Per això, Marriott organitzarà un Workshop per conèixer a les diferents marques –com Renaissance Hotels, Sheraton, AC Hotels, Le Meridien o The Luxury Collection- i una ponència sobre els valors que defineixn aquest grup hoteler.

Aquelles persones interessades en assistir es poden registrar en aquest formulari.