L'Study Abroad organitza el curs "Derecho Comparado- Los Sistemas Jurídicos Contemporaneos" per la Universitat del Desenvolupament de Xile

Alumnat Universidad del Desarrollo de Chile

Del 6 al 16 de febrer, l’Study Abroad Programmes de la UAB impartirà el curs “Derecho Comparado- Los Sistemas Jurídicos Contemporaneos” als estudiants de la Facultat de Dret de la Universidad del Desarrollo de Chile.

El programa és coordinat per Josep Cañabate, professor d’Història del Dret i de Sistemes Jurídics Contemporanis i impartit per part del professorat de la Facultat de Dret i tindrà lloc a l’Aulari J, al Campus de la UAB.

07/02/2023

L’Study Abroad Programmes és una entitat de la Universitat Autònoma de Barcelona que imparteix programes formatius dissenyats per estudiants internacionals.

En aquest cas, l’Study Aboard ha preparat un curs pels estudiants de la Facultat de Dret de la Universitat del Desenvolupament de Xile, on es tractarà aspectes relacionats amb el dret comparat i els sistemes jurídics contemporanis.

Aquest curs té l’objectiu d’analitzar els principals sistemes jurídics del món des de diverses perspectives i enfocaments (famílies jurídiques, element religiós, etc.). D'altra banda, tractarà d'analitzar qüestions relacionades amb el denominat “dret no oficial”, al fenomen de la descolonització i situacions de pluralisme jurídic.

Aquest programa és coordinat per Josep Cañabate, professor de Història del Dret i de Sistemes Jurídics Contemporanis i impartit per part del professorat de la Facultat de Dret de la UAB: Susana Beltrán, Vicedegana de la Facultat de Dret, Marc Hernández, professor d’Història del Dret i de Sistemes Jurídics Contemporanis, Iván Aybar, professor i advocat especialitzat en dret islàmic, Stefania Giombini, professora i investigadora especialitzada en dret jueu, Mario Macías, professor i investigador especialitzat en dret jueu i Laura Casas, professora i advocada especialitzada en dret penal i criminòloga.