L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents posa en marxa el Laboratori d'experiències

Laboratori d'experiències
Una iniciativa que neix amb l'objectiu de compartir i donar visibilitat als millors treballs finals dels 5 màsters i postgraus que ofereix l'Escola. L'activitat s'organitza conjuntament amb l'Associació d'Arxivers - Gestors de Documents de Catalunya.

02/11/2018

El Laboratori d'Experiències es planteja com una primera sessió, que vol ser cíclica, en la qual es busca encarar els millors treballs finals de cada promoció a la seva aplicació pràctica en arxius. Es tracta d'una activitat conjunta entre l'Escola i l'Associació d'Arxivers - Gestors de Documents de Catalunya.

La iniciativa busca crear un espai on compartir el coneixement, no només entre els estudiants, sinó també amb tots aquells professionals que vulguin conèixer quines són les propostes que s'han desenvolupat a l'Escola en diferents àrees.

D’altra banda, també es vol posar de manifest la sortida potencial dels treballs que es realitzen a l’Escola i la connexió existent entre la teoria elaborada en un marc acadèmic i la seva translació a la pràctica.

Xavier Gumà, Karen Munté, Montserrat Baldomà, Ingrid Gómez i Francesc Giménez són els autors dels treballs escollits per formar part d'aquest primer Laboratori d'Experiències. Els estudiants presentaran els seus projectes i, a continuació, s'obrirà un espai per debatre les propostes.

L'acte, que està obert a tothom i és gratuït, tindrà lloc dimecres 7 de novembre,  a les 17 hores, a l'aula 207 de l'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents. Cal inscripció prèvia, que es pot formalitzar a través d'aquest enllaç.