L'Escola organitza xerrades informatives online sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera

Sessions Online Graus 2021

L'Escola oferirà al llarg del curs diverses sessions informatives en línia per donar a conèixer els Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera a tots els futurs estudiants interessats en aquestes titulacions per al curs acadèmic 2021-2022. La pròxima xerrada serà el dimarts 15 de juny, a les 18h. Inscripcions obertes!

19/03/2021

L'Escola organitzarà al llarg dels propers mesos diverses sessions informatives en línia per explicar les claus dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera als futurs estudiants universitaris amb interès per aquestes titulacions pel pròxim curs acadèmic 2020-2021.

Les sessions online es faran a través de la plataforma Zoom. Cada xerrada serà impartida per Maria Noguera, directora de l'Escola, i també hi participaran alumnes que actualment estan cursant aquests Graus per explicar-te la seva experiència.

Les pròximes sessions organitzades seran:

Després d'omplir el formulari d'Eventbrite rebreu un correu que us confirmarà que la vostra inscripció s'ha realitzat correctament.

El dia de la xerrada rebreu diversos recordatoris amb un enllaç que us donarà accés a la xerrada virtual.

Us hi esperem!