L'Escola organitza un taller online sobre transformació digital en el sector turístic

Taller online sobre transformació digital aplicada al sector turístic

El seminari virtual pretén donar resposta als reptes actuals de les empreses turístiques en la seva transformació digital, facilitant-los-hi eines vinculades a l'eTourism i al Màrqueting online, al Revenue Management, al Coaching i a la Intel·ligència Emocional, al Customer Experience i a la Intel·ligència Artificial per implementar amb èxit a la indústria turística. El taller es portarà a terme del 15 al 30 d'abril. Inscripcions obertes!

01/04/2020

L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB impartirà el taller virtual "Transformació Digital Turística: 5 Eines Clau", que pretén donar resposta a un dels grans reptes actuals de les empreses turístiques, com és la seva adaptació a les noves tendències provinents de la transformació digital, a través de l'adquisició de noves habilitats i tècniques estratègiques d'alt impacte en aquest camp.

Aquest seminari en línia s'impartirà del 15 al 30 d'abril, i oferirà 3 ECTS a les persones que el cursin.

El preu d'aquesta formació és de 100€. Cal realitzar la inscripció online, clicant sobre l'enllaç corresponent en funció si es disposa o no es disposa de NIU (Número d'Identificació Universitària):

L'aplicatiu us demanarà que especifiqueu els codis d'estudi i edició del programa al qual us voleu matricular. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 4328 i Edició: 1.

El temari serà el següent:

1.    Aplicació de tècniques de Revenue Management: Definició, evolució del concepte i aplicació actual.
2.    E-tourism i Màrqueting Digital: Noves tecnologies i eines digitals en la comercialització.
3.    Intel·ligència Artificial: Implementació en el sector turístic i hoteler.
4.    Customer Experience: gestió de l'experiència del client en les organitzacions.
5.    Coaching i Intel ·ligència Emocional: aplicació de tècniques per al desenvolupament professional.

Les persones matriculades al curs podran tenir resposta al repte que planteja la digitalització, es dotaran d'eines i tècniques especialitzades per la gestió digital del sector turístic i hoteler, i podran integrar els coneixements adquirits a la seva pràctica professional per resoldre problemàtiques d'aquesta actuació.

El professorat que impartirà la docència, està format per experts i professionals en actiu amb un gran bagatge en els diversos àmbits de la transformació digital.

El curs està dividit en mòduls, i utilitzarà una metodologia basada en diferents eines didàctiques: càpsules formatives de professors, fòrums de debat, anàlisi i consulta diària, conferències en directe i que es podran també visualitzar posteriorment, i material d'estudi i suport, podent-lo treballar mitjançant aplicacions en el telèfon mòbil des d'on es trobi l'estudiant, i quan vulgui.

Per qualsevol dubte o pregunta, poseu-vos en contacte amb Formació Continuada de l'Escola, al correu electrònic: formacio.continuada.fuab@uab.cat

*Nota: Per les persones que realitzin el taller disposaran d'una matrícula a preu reduït del Curs Online d'Especialització de la temàtica escollida a la convocatòria del mes de maig de 2020.

La resta de l'oferta online de formació continuada de l'Escola, la podeu consultar a: