L'Escola organitza sessions informatives virtuals sobre els màsters i postgraus

Estudiant de l'Escola

L'Àrea de Formació Contínua de l'Escola organitza una sèrie de xerrades informatives en línia per presentar els màsters i postgraus en Prevenció i Seguretat, que s'iniciaran en les properes setmanes, a futurs estudiants interessats en cursar-los. Les sessions es portaran a terme els dies 11, 12 i 13 de gener a les 18 h. Cal confirmar la vostra assistència online.

22/12/2020

L'Àrea de Formació Contínua de l'Escola organitzarà diverses sessions informatives virtuals per presentar els màsters i postgraus que s'iniciaran a finals de gener de 2021, i dels quals encara queden places disponibles.

Les sessions en línia seran impartides els dies 11, 12 i 13 de gener, a les 18 hores, per Coordinadors i professorat d'aquestes especialitzacions. Aquest és el calendari de xerrades informatives programades (us podeu inscriure clicant sobre l'enllaç de la sessió que us interessi assistir):

Per qualsevol informació addicional que necessiteu sobre aquestes xerrades i especialitzacions, contacteu amb l'Escola, a l'e-mail: formacio.continuada.fuab@uab.cat