L'Escola impartirà el nou Postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària

Postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària

La 1a edició del nou Postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària s'iniciarà el proper 15 de març. Aquesta especialització forma professionals en gestió i control de la seguretat viària en entorns de mobilitat complexos, i ofereix tècniques i eines per prevenir i reduir l'accidentalitat en les carreteres. El divendres 26 de febrer, a les 11 h, es celebrarà una sessió informativa virtual per presentar aquest postgrau.

17/02/2021

L'Escola impartirà la 1a edició del nou Postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària el proper 15 de març, sota la coordinació de Salvador Rodríguez Fernández.

Aquesta especialització pretén formar professionals en gestió i control de la seguretat viària en entorns de mobilitat complexos,i oferir tècniques i eines per prevenir i reduir l'accidentalitat en les carreteres.

Els estudiants de la formació s'endinsaran en temàtiques com el dret de la seguretat viària i de circulació, els sistemes normalitzats de gestió d'aquesta seguretat, els processos i mètodes d'investigació en els accidents de trànsit, l'anàlisi dels factors causants de la sinistralitat, les tècniques mèdiques i psicològiques d'intervenció quan s'ha produït un accident, com es detecta el consum de substàncies psicotròpiques en conductors, les estratègies i pautes d'intervenció policial, i les noves tecnologies que s'apliquen en la reconstrucció dels sinistres, entre altres.

El postgrau ofereix 31 crèdits ECTS, amb una durada aproximada de 7 mesos. Els estudiants hauran de presentar un treball final per obtenir el títol de diploma de posgrau en aquesta especialització.

La matrícula a aquest programa formatiu ja està oberta. Té un cost de 1980€, i existeixen descomptes per a diferents col·lectius en el preu total.

En el marc de la Fira Virtual de Màsters i Postgraus de la UAB, el proper divendres 26 de febrer, a les 11 h, es celebrarà una sessió informativa en línia per presentar aquest postgrau a persones interessades en cursar-lo. Cal inscriure's prèviament a aquest formulari per confirmar la vostra assistència online.