L'Escola celebrarà el webinar gratuït: "Com gestionar el talent 2.0 en temps de Covid-19"

Curs Online d'Especialització en Coaching e Inteligencia Emocional en el sector turístic.

L'Escola organitza un seminari online sobre "Com gestionar el talent 2.0 en temps de Covid-19" amb la participació de diversos experts i professors que imparteixen docència en el Curs Online d'Especialització en Coaching i Intel·ligència Emocional en el sector turístic. El webinar es celebrarà el dijous 15 d'octubre, a les 20 hores. La inscripció és gratuïta!

09/10/2020

L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera et convida al webinar gratuït: "Com gestionar el talent 2.0 en temps de Covid-19". Amb la participació de docents i professionals en actiu del Curs Online d'Especialització en Coaching i Intel·ligència Emocional en el sector turístic.

Els ponents que intervindran seran els següents:

• Harold Torrez, Doctor en Administració d'Empreses. Experto en gestió de recursos humans i selecció de talent i intel·ligència emocional - Professor de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera UAB
  • Mariona Vilà Bonilla, Doctora en Administració d'Empreses. Experta en Coaching i tècniques d'aplicació - Professora de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera UAB
  • Sergio Cruz Almanchel, Llicenciat en ADE. Expert en habilitats directives i resolució de conflictes - Professor de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera UAB

El webinar es celebrarà el dijous 15 d'octubre, a les 20 hores, i anirà a càrrec de Laura Lizbeth Martínez, coordinadora d'aquests estudis.

La sessió es farà en castellà, a través de la plataforma Zoom.

Per assistir-hi virtualment, cal inscriure's prèviament omplint aquest formulari.