L'Escola celebra online els Diàlegs d'Orientació Professional sobre les mencions del Grau

Diàlegs d'Orientació Professional

L'Escola celebra online els Diàlegs d'Orientació Professional sobre les mencions del Grau per a estudiants de 3r curs, per ajudar-los a encaminar el seu futur gràcies a les trobades virtuals amb exalumnes que expliquen la seva experiència professional en els diferents àmbits de la Prevenció i Seguretat. Les sessions seran cada divendres de maig, a les 19 h.

07/05/2020

Durant cada divendres del mes de maig, el cicle de Diàlegs d'Orientació Professional apropa les diverses mencions que s'imparteixen en el Grau en Prevenció i Seguretat Integral de la UAB als estudiants de 3er curs.

En cada sessió, es convida a professionals del sector de la prevenció i seguretat en actiu, graduats de l'Escola, perquè els assessorin i expliquin la seva experiència real en el món laboral. Les trobades d'enguany són virtuals i es realitzen a les 19 hores. Aquest és el calendari de sessions programades:

• Divendres 8 de maig, xerrada sobre la menció de Direcció de Seguretat Privada i Investigació Privada, a càrrec de diversos alumni que exerceixen de Directors de Seguretat Privada i Investigadors Privats.
  • Divendres 15 de maig, trobada sobre la menció de Direcció de Seguretat Privada i Investigació Privada, impartida per un Director de Seguretat Privada i un Responsable de Projectes de Seguretat Privada.
  • Divendres 22 de maig, encontre sobre la menció de Coordinació de la Seguretat Pública, amb la participació de membres de les forces i cossos de seguretat, i de Bombers de la Generalitat de Catalunya.
  • Divendres 29 de maig, sessió sobre la menció de Seguretat Laboral, amb David Través, actual Business Development Manager de l'empresa Risk XXI Prl & Services.

Els estudiants podran també intercanviar les seves impressions i preguntar dubtes als titulats, que els puguin ajudar a escollir la menció en què es volen especialitzar.