L'ambaixador Pasquale Terracciano visita la nostra Facultat

L'ambaixador Pasquale Terracciano reunit amb la degana Margarita Freixas a la Facultat

Pasquale Terracciano, Director General per la Diplomazia Pubblica e Culturale d’Itàlia, va visitar la Facultat de Filosofia i Lletres el passat 28 de setembre

13/10/2022

El passat 28 de setembre la Facultat de Lletres va tenir l’honor de rebre la visita de Pasquale Terracciano, Director General per la Diplomazia Pubblica e Culturale d’Itàlia, que va trobar-se breument amb un grup d’estudiants d’Italià i va entrevistar-se amb la Degana Margarita Freixas. En el seu discurs al grup d’alumnes, el Dr. Terracciano va recalcar la importància de la cooperació cultural i el valor d’aprendre altres llengües i conèixer altres cultures més enllà de la pròpia, subratllant la llarga història de la relació entre la cultura Italiana i la Catalana.

La trobada posterior amb la Degana Margarita Freixas va servir per agrair un cop més el rol fonamental que té l’Estat Italià en el suport als estudis italians a la UAB i per insistir en la voluntat de cooperar culturalment amb les institucions italianes.

Un vincle de llarga durada que es tradueix en iniciatives conjuntes amb l’Institut Italià i el Consolat General d’Itàlia a Barcelona, i amb la inestimable presencia d’un lectorat d’Italià a la nostra Facultat. Un agraïment a la prof. D. Buovolo, que ocupa actualment aquest lectorat, per la seva tasca i per l’organització de la visita.