L'alumni Laura Jiménez explicarà la seva experiència en màrqueting digital

Laura Jiménez, Graduada en Direcció Hotelera per la UAB
Laura Jiménez, Graduada en Direcció Hotelera de l'Escola i actual Digital Sales & Marketing Management de Meliá Hotels International, impartirà una xerrada sobre la seva experiència professional en l'àmbit del màrqueting digital, després d'haver treballat per diverses empreses. La sessió es celebrarà el dimarts 29 de gener, a les 12 hores, a l'aula 152.

25/01/2019

Dins del cicle dels EUTDH Testimonials, xerrades per donar a conèixer l'experiència professional d'exalumnes als estudiants de darrers cursos dels Graus de l'Escola, s'organitza una nova sessió el proper dimarts 29 de gener, a les 12 hores, a l'aula 152.

En aquesta ocasió, els estudiants rebran la visita de Laura Jiménez, Graduada en Direcció Hotelera de la UAB, de la promoció de 2002, i actual Digital Sales & Marketing Management de Meliá Hotels International, que explicarà la seva trajectòria especialitzada en l'àmbit del màrqueting digital aplicat a l'hoteleria. L'alumni compta amb una dil·latada experiència de més de 15 anys en el sector, i haver treballat per empreses com Booking, Keytel, AC Hotels, Hotusa, entre altres.

Aquesta sessió informativa va dirigida especialment als estudiants d'últims cursos dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera, però resta oberta a tothom interessat en una professió amb molta demanda laboral.