L'alumnat de la FTI planta l'arbre de Nadal dels desitjos

Arbre de Nadal dels desitjos al vestíbul de la Facultat

Una de les tradicions més boniques de Nadal és la de l’arbre de Nadal dels desitjos que el Consell d’Estudiants de la FTI planta cada any pels volts de desembre. Qui vulgui pot penjar-hi un desig, i en l’idioma que vulgui!

16/12/2021

Ja fa anys que el Consell d’Estudiants de la FTI dona, com a iniciativa pròpia, un to de Nadal a la Facultat plantant un arbre de nadal dels desitjos a l’entrada de la Facultat. La idea és ben senzilla i bonica alhora: a l’arbre s’hi poden penjar desitjos per les festes i per l’any nou.

De desitjos, en pot penjar absolutament tothom de la Facultat! I encara més: els desitjos es poden escriure en qualsevol llengua. Si us hi atureu una estona, podreu trobar-hi missatges escrits en les diferents llengües que s’imparteixen a la FTI.

Animem a tothom que pensi en un desig i l’hi pengi! Des de la Facultat, només desitgem que puguem seguir ensenyant, aprenent i, en definitiva, creixent tots junts. També volem agrair al Consell d’Estudiants de la FTI que organitzi, com cada any, aquesta iniciativa. Bon Nadal i bon any nou a tothom!