L’Escola estrena un nou curs d’especialització sobre protecció de dades i transparència

Protecció de Dades
La formació es farà a l'abril i permetrà capacitar als professionals de la gestió documental per adaptar a les organitzacions en matèria de protecció de dades personals i transparència, i exercir com a Delegats/des de Protecció de Dades. Inscripcions obertes.

18/12/2019

El nou Curs en Protecció de Dades i Transparència. Els Límits dels Dos Drets ofereix un enfocament global sobre la protecció de dades i la transparència.

Aquest curs permetrà dotar als professionals de la gestió de dades i de la informació els coneixements necessaris per complir amb les normatives en matèria de protecció de dades i transparència, tant per a organitzacions d’àmbit públic com privat.

D’aquesta manera, l’Escola vol donar resposta a la creixent demanda de professionals de gestió de dades i informació, que han de conèixer els límits previstos per a la protecció d’altres drets i interessos del Reglament General de Protecció de Dades, així com les obligacions de “publicitat activa” i d’accés a la informació pública dels portals de transparència.

Es tracta d’una nova oferta formativa de 5 crèdits ECTS, de modalitat online, i que tindrà una durada aproximada de 2 mesos. La matriculació ja està oberta i, per a qualsevol dubte, les persones interessades es poden dirigir a l’adreça formacio.continuada.fuab@uab.cat.