L’Escola d’Estiu de Tradumàtica 2020 serà completament virtual

Classe de Tradumàtica Summer School

L’Escola d’Estiu de Tradumàtica s’adreça a tots aquells estudiants universitaris que vulguin formar-se en el món de les tecnologies de la traducció i la tradumàtica, dos grans reclams del mercat laboral. Enguany, la cinquena edició es farà completament virtual a causa de les restriccions imposades per la Covid-19.

15/06/2020

El domini de les eines de les tecnologies de la traducció i la tradumàtica avui dia és imprescindible per a qualsevol camp de la traducció

A l’anomenada societat del coneixement, les tasques de traducció es fan amb l’assistència de programes informàtics. Per això, a més del Màster Universitari en Tecnologies de la Traducció: Tradumàtica, a la FTI s’hi ofereix l’Escola d’Estiu de Tradumàtica. És un curs intensiu que es fa durant la segona quinzena de juliol, adreçat a tots els estudiants de grau que tinguin interès a aprendre més sobre aquest àmbit imprescindible avui dia.

L’Escola d’Estiu de Tradumàtica forma en diferents àmbits a tots els seus alumnes, com les eines CAT (Traducció Assistida per Ordinador), la MT (Traducció Automàtica) o la localització (pàgines web, vídeojocs, etc.). Totes les classes s’imparteixen en anglès.

El domini de totes aquestes eines és molt important per a qualsevol camp de la traducció: des de la jurada fins a la gestió de projectes. L’Escola, precisament, pretén ensenyar al seu alumnat el valor i el ventall de possibilitats que ofereixen.

La docència 100% virtual d’aquest curs compta amb dos avals: per una banda, l’èxit de les edicions anteriors que van ser presencials, i d’altra, l’èxit de la docència virtual a la nostra Facultat aquests darrers mesos. Posem a la vostra disposició més informació sobre l’Escola d’Estiu de Tradumàtica així com a una entrevista a un alumne del MUTTT (Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció) perquè en pugueu saber més de la docència virtual. Us esperem a les classes virtuals!