L’arqueologia pirinenca a debat

Pirineus
Alumnat dels Graus d’Arqueologia, Estudis Clàssics, Història i afins, el proper dimecres dia 16 de maig a les 10.00h, teniu una cita amb la recerca arqueològica del Pirineu a la Facultat de Filosofia i Lletres.

09/05/2018

El proper dimecres dia 16 de maig entre les 10.00 i les 10:45 h. a l’aula 112 Xavier Llovera (Arqueòleg pirinenc i Cap de la Divisió d'Actuacions en Museus i Monuments, Agència Catalana del Patrimoni) impartirà la conferència titulada: "25 anys de recerca arqueològica i desenvolupament patrimonial al Pirineu Català".

La conferència serà el preàmbul de la presentació que farà Joan Oller (10:45 -11:15 h) de la revista de la UAB, Treballs d'Arqueologia, número 21. ArqueoPyrenae que ha aplegat un conjunt d’articles sobre “l’explotació dels recursos naturals al Pirineu Oriental en època antiga” amb edició d’Oriol Olesti Vila, Joan Oller Guzmán i Jordi Morera Camprubí.
La matinal la clourà Oriol Olesti (11:15-12:30 h) amb una reflexió sobre les “Noves perspectives en la recerca Pirinenca”.