L’alumni Marta López parla sobre la seva experiència professional en gestió d’esdeveniments
![Marta López, Hotel Camiral](/Imatge/76/775/IMG_MartaLopez480.jpg)
La graduada en Direcció Hotelera va protagonitzar la sessió virtual EUTDHTestimonial del 16 de novembre, on va parlar de la seva tasca dins l'organització d’esdeveniments a l'Hotel Camiral 5*, un ressort de golf de Catalunya.
17/11/2020
El passat 16 de novembre, l’alumni Marta López Gelpí va dinamitzar una sessió virtual EUTDHTestimonial.
Marta López, graduada en Direcció Hotelera, és Assistant F&B Manager de l’Hotel Camiral 5*, un PGA Catalunya Resort situat a Caldes de Malavella.
L’exalumna va explicar quins són els principals elements per desenvolupar-se en el món dels esdeveniments, que poden ser de diferents tipologies. Per una banda, l’àmbit pot ser nacional o internacional, però també dedicat als negocis, enfocat a celebracions i oci, o centrat en l’àmbit social.
L’alumni també va destacar la tipologia de clients que hi pot haver. Segons Marta López, els professionals dedicats a un públic d’alt nivell (high-end) normalment celebren els seus esdeveniments en ubicacions emblemàtiques o exclusives, i de vegades, hauran de comptar amb la participació d’un particular o una agència especialitzada durant el procés de planificació.
Per a Marta López, aquesta el denominador comú d’aquest tipus d’esdeveniments és que cadascun d’ells presenta els seus reptes, i que requereixen “moltíssima preparació”.
Un altre aspecte que va destacar la professional són els recursos. Si l’empresa disposa d’un pressupost suficient, l’organitzadora podrà donar resposta a la necessitat del client. En aquest sentit, Marta López va puntualitzar que hi ha una gran diferència entre formar part d'una gran organització, o ser la persona de referència d’un hotel-boutique.
Una organització d’un gran esdeveniment comptarà amb la participació de diversos professionals amb rols especialitzats i equips per a cadascuna de les fases de l'esdeveniment mentre que, en un hotel-boutique, una sola persona haurà de ser molt més polivalent per fer front a totes les necessitats en totes les fases: contractació, comercial, de planificació o operativa.