Kathleen Kennedy presenta el postgrau de la University of California Riverside als estudiants de l'Escola

Kathleen Kennedy, representant de la University California Riverside
Kathleen Kennedy, representant de la University of California Riverside, ha impartit avui una sessió informativa sobre el Postgraduate Certificate in Management and Applied Hospitality, als estudiants de l'Escola, per donar a conèixer aquest programa d'ampliació d'estudis als Estats Units.

10/04/2019

La representant de la University of California Riverside (UCR), Kathleen Kennedy, ha ofert avui una sessio informativa sobre el programa per obtenir el Postgraduate Certificate in Management and Applied Hospitality, que poden cursar els graduats de l'Escola, i estudiants de 4t curs dels Graus, durant un període de 9 mesos de formació teòrica i de pràctiques als Estats Units.

Concretament, aquest programa d'ampliació d'estudis, es basa en:

• 12 setmanes de docència a la University of California Riverside, per obtenir un certificat de postgrau en gestió.
  • Pràctiques durant 6 mesos en centres turístics de luxe del Parc Nacional de Grand Teton (Wyoming) o Vail (Colorado).
  • 2 setmanes per realitzar el projecte final del postgrau, al campus de la UCR.

Pràctiques remunerades en dues àrees turístiques rellevants dels EEUU

El valor afegit d'aquesta formació internacional és la possiblitat de poder realitzar un període de pràctiques remunerades de 6 mesos en dues de les destinacions turístiques més conegudes dels Estats Units. Els estudiants poden escollir realitzar el seu internship en resorts turístics de luxe situats al Parc Nacional de Grand Teton (a l'estat de Wyoming), on predomina l'ecoturisme i les activitats vinculades amb l'entorn natural (turisme d'aventura, senderisme, pesca..); o bé, fer-ho a Vail (Colorado) on la formació pràctica es durà a terme en resorts vinculats amb el turisme d'esquí o de neu.

En el cas de les pràctiques al Grand Teton, els estudiants poden gaudir de manutenció i allotjament gratuïts, mentre que en el cas de Vail, el resort no els hi ofereix allotjament gratuït, però sí més econòmic.

Les posicions en què els participants desenvoluparan la seva formació pràctica són en els Departaments de Recepció i d'Atenció al Client, però també podran promocionar-se en altres àrees dels hotels, com Màrqueting, Recursos Humans i Finances.

El calendari acadèmic per a cada opció varia, en funció de l'elecció de la destinació turística on els candidats desitgin realitzar el seu període de pràctiques:

En el cas d'elegir anar als resorts del PN del Grand Teton, el calendari seria:
  • De Febrer a Abril de 2020: Docència a la University of California Riverside.
  • D'Abril a Octubre de 2020: Període de pràctiques.
  • Octubre de 2020: 2 setmanes del projecte final del postgrau a la UCR.

En el cas de voler fer les pràctiques a Vail, l'estructura i calendari del programa de postgrau seria:
  • D'Agost a Novembre de 2019: Docència a la UCR.
  • De Novembre de 2019 a Abril de 2020: Període de pràctiques als resorts de Vail.
  • Abril-Maig de 2020: 2 setmanes per realitzar el projecte final al campus de la UCR.

Possiblitat d'obtenir un visat d'un any per treballar

Després de completar el programa de 9 mesos i aconseguir el certificat del postgrau, els estudiants podran obtenir a un permís OPT (Optional Practical Training), per disposar d'un visat per un any, per poder treballar en qualsevol lloc dels Estats Units.

Durant la sessió també s'han comentat altres aspectes com els requisits necessaris per poder participar al programa (tenir un alt nivell d'anglès acreditat per TOELF, ser graduat/a o estar cursant el darrer curs del Grau, sol·licitar el visat F1, etc.), i també s'han tractat les despeses que hauran de fer front els participants.

Per a més informació, poseu-vos en contacte amb el Coordinador de Relacions Internacionals, el professor Albert Vancells (e-mail: albert.vancells@uab.cat), que us facilitarà tots els detalls d'aquest programa d'ampliació d'estudis.