Juan José Ciruela, sinòleg i professor de la Universitat de Granada, parla sobre la didàctica de l'escriptura xinesa a la FTI

Juan José Ciruela

Sota el títol Didáctica de la escritura china: ¿una cuestión sin resolver?, el professor Ciruela imparteix una classe magistral virtual a la Facultat sobre aquesta qüestió tan important en la didàctica del xinès. Se celebra el divendres 17 de desembre a les 12h i hi pot assistir tant alumnat com professorat de la Facultat.

16/12/2021

El divendres 17 de desembre reflexionarem i n’aprendrem sobre la didàctica de l’escriptura xinesa, una qüestió tan interessant com complexa, amb una classe magistral de Juan José Ciruela, sinòleg i professor de la Universitat de Granada.

Sobre Juan José Ciruela

Juan José Ciruela és Llicenciat en Filologia Hispànica per la Universitat de Barcelona i doctor en Lingüística per la Universidad de Granada, on imparteix des de 2002 classes de llengua xinesa, escriptura xinesa i lingüística del xinès. Actualment és director de l’Institut Confuci de Granada. A més a més de la docència i traducció del xinès, la seva tasca investigadora se centra en la lingüística general del xinès i la didàctica de la llengua xinesa i la seva escriptura.