Jose María Macías, que va ser professor a la Facultat de Dret, ha estat nomenat membre del Tribunal Constitucional

Imatge de Jose María Macías

José Maria Macías, que ha estat membre de l'equip docent de la Facultat de Dret de la Universitat Autonoma de Barcelona, serà magistrat del Tribunal Constitucional.

27/06/2024

Jose María Macías, que ha exercit com a professor a la Facultat de Dret de la Universitat Autònoma de Barcelona, ha estat nomenat membre del Tribunal Constitucional.

Com a docent, porta més de 20 anys en l'àrea de Dret Administratiu de la Universitat Autònoma de Barcelona. A més, Macías també és autor de diverses publicacions de Dret Públic i Europeu, i l'any 2002 va ser reconegut per l'entitat Best Lawyers com a millor advocat administratiu d'Espanya.

Troba l’article complet a l’enllaç.