Jornada de Portes Obertes: vine a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral!

Jornada de Portes Obertes setembre 2022

El pròxim dijous 15 de setembre, a les 18h, oferim una xerrada informativa presencial als futurs estudiants interessats en el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial o online) pel curs 2022-23, de cara a la preinscripció universitària de setembre. Coneix el Campus UAB i les instal·lacions on s'imparteix el Grau! Registra't

08/09/2022

T'interessa el Grau en Prevenció i Seguretat Integral?

Vine a la Jornada de Portes Obertes el pròxim dijous 15 de setembre, a les 18h, a l'Edifici Blanc del Campus UAB, seu de l'EPSI - Prevenció i Seguretat de la UAB.

La jornada està dirigida a futurs estudiants interessats en iniciar aquests estudis al curs 2022-2023, de cara a la preinscripció universitària del 20 i 21 de setembre.

La directora del centre, Montserrat Iglesias-Lucía, oferirà una presentació sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial i online). A continuació, s'oferirà als assistents fer una visita guiada per les instal·lacions del centre i els seus serveis.

Podeu consultar tota la informació necessària sobre com arribar a la Universitat o a l'aplicació Mou-te.

Registra't

Si teniu dubtes: promocio.fuab@uab.cat