Jornada d'Acollida Virtual el 14 de juliol per estudiants de 1r curs del Grau

Jornada d'acollida per estudiants de 1r curs de Grau

L'Escola explicarà als estudiants de 1r curs del Grau, en una trobada en línia que es celebrarà el dijous 14 de juliol, com serà el procés de matrícula online assistida i quina documentació necessiten per efectuar aquest tràmit. Es realitzarà una única sessió a les 15:30 h pel Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitats presencial i online). La jornada d'acollida virtual es celebrarà a través de la plataforma "Zoom".

06/07/2022

El dijous 14 de juliol, a les 15:30 h,  l'Escola organitza una sessió d'acollida online per als estudiants de 1r curs de Grau. L'objectiu de la jornada virtual és donar la benvinguda als alumnes que se'ls hi ha donat plaça a l'Escola i informar-los sobre el procés de matriculació en línia assistida i tota la documentació requerida.

Es tracta d'una oportunitat perquè els estudiants resolguin dubtes i rebin assessorament tutoritzat previ a la matriculació per tal de facilitar-ne el procés.

A les 15:30 h començarà la jornada d'acollida virtual per als estudiants de 1r curs de les modalitats presencial i en línia del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (rebreu al vostre correu electrònic l'enllaç per accedir a la sessió d'acollida en línia).

Podeu descarregar-vos l'aplicació "Zoom" clicant sobre aquest enllaç, o a l'App Store d'IOS i al Googleplay d'Android. Un cop l'instal·lada al vostre ordinador, tauleta o telèfon intel·ligent, entreu directament a l'enllaç de la sessió virtual pel vostre Grau. Assegureu-vos de tenir l'altaveu, la càmara i el micròfon activats.

Sessions de matrícula assistida en línia

Les sessions són per acompanyar-vos en el procés de complementació del formulari de sol·licitud de matrícula i resoldre dubtes, l’assistència és voluntària. Estan previstes 2 sessions en diferents horaris:

La sol·licitud de matrícula es farà online entre el 15 i 17 de juliol.

Entre el 15 i el 20 de juliol, rebreu la matrícula formalitzada de Gestió Acadèmica amb les indicacions per fer el pagament.

Consulteu tots els passos per fer la matrícula online de 1r curs, aquí.

En cas de qualsevol dubte, us podeu adreçar a la gestió acadèmica i/o a la coordinació d'estudis.