Jornada d'acollida per estudiants de 1r curs de Grau 2024-25

Noi connectat a internet amb un laptop

La gestió acadèmica organitza dues sessions informatives per explicar el procés d'automatriculació en línia i la documentació que hauran d'aportar els estudiants de nou ingrés dels Graus en Turisme, Turisme en Anglès, Direcció Hotelera, i Prevenció i Seguretat Integral per matricular-se de 1r curs. Les xerrades es celebraran el dijous 11 de juliol en dos torns: matí (a les 11h) en format híbrid (presencial i en línia), i a la tarda (a les 16h) en format virtual.

04/07/2024

El dijous 11 de juliol, la gestió acadèmica de l'Escola FUAB Formació organitza dues sessions informatives d'acollida per als estudiants de 1r curs de Grau. L'objectiu de les jornades és donar la benvinguda als alumnes que han obtingut plaça al centre i informar-los sobre el procés d'automatriculació en línia i tota la documentació requerida per fer el tràmit.

Es tracta d'una bona oportunitat perquè els estudiants resolguin els seus dubtes i rebin assessorament tutoritzat previ a la matriculació per tal de facilitar-ne el procés. La formalització de la matricula per als estudiants seleccionats a la primera assignació tindrà lloc del 12 al 17 de juliol (ambdós inclosos).

Les xerrades informatives es celebraran en dos torns (La gestió acadèmica us enviarà l'enllaç per accedir directament a la reunió que desitgeu assistir)::

• Torn de matí: Dijous 11 de juliol, a les 11 hores (format híbrid). Online i presencial a l'aula 142 (1a planta) Edifici Blanc. Vila Universitària. Campus de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès).
  • Torn de tarda: Dijous 11 de juliol, a les 16 hores (format online).

Les reunions en línia es duran a terme a través de la plataforma online Microsoft Teams (descarregar l'applicació / unir-se per web)

La vostra presència no és obligatòria, però és molt recomanable ja que en aquestes sessions us explicaran tot el que us cal saber sobre el procés de matrícula.

Per qualsevol incidència, podeu posar-vos en contacte amb la gestió acadèmica, a l'e-mail: fuab.formacio@uab.cat, o be trucant al 93 592 97 10.

Com a novetat, aquest any s'ha creat un Canal de difusió de Whatsapp per donar a conèixer informacions rellevants sobre la matriculació. Uniu-vos i estigueu informats en tot moment!