Ja podeu veure el vídeo de la inauguració de curs 20-21

fotografia alumnes

La Facultat de Filosofia i Lletres va inaugurar el curs 20-21 dilluns dia 5 d’octubre a les 12:00h a l’Auditori de la Universitat ubicat a l’edifici B.

28/09/2020

L’acte va ser presidit per la rectora mgca. i el degà. Malgrat la situació sanitària actual, l’acte es va programar amb la voluntat de dotar de màxima ‘normalitat’ la institució i la facultat, és clar, amb l’adopció de totes les mesures de seguretat dictades per l’autoritat sanitària: 50% de l’aforament, ús de mascareta, higiene de mans prèvia a l’accés i ventilació de l’espai mentre duri l’acte.

Com és habitual, es va llegir la memòria d’activitats corresponents al curs 19-20 i es van lliurar les distincions “Ad studia humanitatis fovenda” (‘Per a l’afavoriment de les humanitats’) que enguany han estat concedides, en la seva categoria col·lectiva, al Consell d’Estudiants de Medicina de la UAB, com a òrgan representant de l’alumnat d’aquest centre, per la tasca de suport voluntari en les institucions sanitàries en el moment més greu de la pandèmia; i, en la seva modalitat individual, a la Dra. Montserrat Antón Rosera, mestra, professora jubilada de la Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) i doctora en Ciències de l’Educació, com a mostra de reconeixement de la seva tasca individual en el món de l’educació infantil i primària, però també com a reconeixement de la Facultat de Lletres de la tasca dels mestres d’educació infantil i primària durant els mesos en què va durar el confinament.

Amb aquesta intenció la lliçó inaugural va anar a càrrec de la mateixa Dra. Antón que parlà sobre “L’Escola és un món, el Món és una escola”.

Durant l’acte també es va reconèixer l’excel·lència docent de les Dres. Jèssica Jaques i Gemma Puigvert, candidates proposades per la Junta Permanent de Facultat al premi a l’excel·lència docent de la UAB, que precisament fou concedit a la profà. Puigvert.

El sextet “Rimbombarti” acompanyà l’acte amb música dels ballets de P. I. Txaikovski.

Trobareu el vídeo al nostre canal de Youtube