Informació sobre la matriculació online per als estudiants de 1r curs de Grau 2021-22
![Matrícula de 1r curs](/Imatge/764/479/_MG_2075_matricula1rcurs_epsi480px.jpg)
Per garantir les mesures de seguretat de la COVID-19, el procés de matriculació per als estudiants de nou ingrés de Grau de l'Escola, per al curs acadèmic 2021-2022, es farà en línia del 15 al 18 de juliol. Coneix tots els passos que has de seguir per realitzar el tràmit.
09/07/2021
A causa de la situació de pandèmia de la COVID-19, i per garantir totes les mesures de seguretat i prevenció, la matriculació dels nous estudiants de 1r curs de Grau de l'Escola es realitzarà de forma virtual.
Jornada d'Acollida en línia
El dimecres 14 de juliol, a les 10:30 hores, l'Escola organitzarà una jornada d'acollida online per als estudiants universitaris de nou ingrés. L'objectiu de la jornada virtual és donar-te la benvinguda i informar-te sobre el procés de matriculació en línia i tota la documentació requerida.
Procés de matrícula
Aquest curs 2021-2022 la matrícula online es farà via web entre el 15 i el 18 de juliol a l'enllaç de sol·licitud de matrícula.
És important que segueixis els següents passos i indicacions:
1. Prepara la teva matrícula: Consulta l'apartat de la matrícula del web "pas a pas": Matrícula de 1er curs.
2, Sol·licita la matrícula: Complimenta el formulari dels estudis a matricular-te entre el 15 i el 18 de juliol.
IMPORTANT: Els dies 15 i 16 de juliol, en horari de 10:30 h o 12 h, pots assistir a les sessions de matrícula online assistida*.
3. Recepció del comprovant de sol·licitud: Rebràs al teu correu electrònic una còpia de la sol·licitud de la teva matrícula.
4. Gestió de la matrícula: La Gestió Acadèmica formalitzarà la teva matrícula per ordre d'arribada. Entre el 19 i 20 de juliol, rebràs la matrícula formalitzada amb les indicacions per fer el pagament.
*Sessions de matrícula online assistida
Les sessions són per acompanyar-te en el procés de complementació del formulari de sol·licitud de matrícula i resoldre dubtes, l'assistència és voluntària. Estan previstes 4 sessions de suport en els següents horaris (clica a sobre per accedir a la reunió a través de la plataforma "Zoom"):
- 15 de juliol, a les 10:30 hores.
- 15 de juliol, a les 12 hores.
- 16 de juliol, a les 10:30 hores.
- 16 de juliol, a les 12 hores.
En cas de qualsevol dubte, et pots adreçar a la gestió acadèmica: gestio.academica.fuabformacio@uab.cat i/o a la coordinació dels estudis: albert.vancells@uab.cat (Grau en Turisme i Grau en Turisme en Anglès), i beatriz.santolalla@uab.cat (Grau en Direcció Hotelera).