Informa’t sobre el Màster, els postgraus i cursos de l’Escola al Saló Futura

Saló Futura ESAGED
Els dies 20 i 21 de març se celebrarà el Saló Futura, on l’estand de la UAB informarà sobre tota l’oferta de màsters, postgraus i cursos d’especialització en arxivística i gestió documental. Aconsegueix la teva invitació.

10/03/2020

El Saló Futura és la fira anual que es celebra durant la setmana de la Formació i el Treball a la Fira de Barcelona, i es farà els dies 20 i 21 de març.

Com cada any, la UAB hi tindrà un estand on informarà i assessorarà als futurs estudiants sobre tota l’oferta formativa de màsters, postgraus i cursos.

Les persones interessades podran demanar informació sobre el Màster Oficial en Arxivística i Gestió de Documents que, posant èmfasi en les noves tecnologies, capacita per treballar al sector públic i privat amb documents tant històrics com administratius en tots els suports. A més, també us podeu apuntar a alguna de les sessions informatives que hi ha programades.

També es podran informar aquells professionals que vulguin continuar els seus estudis a través d’un postgrau. El curs que ve, l’Escola posarà en marxa una nova edició del Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius, i el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics.

L’Escola també ha dissenyat nous cursos d’especialització per al 2020, com ara un Curs de Comunicació en Arxius: L’Storytelling com a Estratègia, Curs en Protecció de Dades i Transparència. Els Límits dels Dos Drets, o un Curs d’Arxius dels Drets Humans, Gènere i Diversitat.

A aquests cursos s’hi afegeixen les noves edicions de l’itinerari formatiu en Implantació de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30300/30301 i Auditoria de Sistemes de Gestió per als Documents segons la Norma ISO 30301 (recentment actualitzats amb la nova versió de la UNE-ISO 30301), i el Curs en Gestió de Documents i Arxiu a l’Empresa.

Vols venir al Saló Futura? Ja pots recollir la teva invitació a l'InfoUAB de la Plaça Cívica presentant el carnet universitari (màxim 2 entrades per persona). Si ho prefereixes, també pots descarregar-te-la gratis des de la pàgina web de compra anticipada fent servir el codi promocional de la UAB: F3BE7B0B.