Inauguració del curs 22-23 de la Xarxa Alumni de RRLL i tancament del Cicle sobre la Reforma Laboral

IMG_XARXAALUMINI

El dimecres 19 d’octubre a les 17:30 hores tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Dret la inauguració del nou curs de la xarxa de RRLL

18/10/2022

El proper dimecres 19 d’octubre a les 17:30 hores t’esperem a l’Aula Magna de la Facultat de Dret per inaugurar el nou curs de la xarxa de RRLL.

Gaudirem d’una taula rodona amb tots els ponents del cicle per debatre quins han sigut els canvis que ens ha aportat i fer la primera valoració i veure perspectiva de futur. També coneixerem la nova programació i la nova coordinació, amb la que encetarem aquest nou curs.

Acabarem amb un refrigeri per poder compartir una estona plegats i acomiadar a la Dra.M.Jesús Espuny, l’actual coordinadora de la Xarxa de RRLL.

Us podeu inscriure aquí: Inscriu-t’hi

Programa:

17.30h – Arribada i acreditació
17.45h – Benvinguda i presentació a càrrec de la Dra. Helena Ysàs Molinero, Professora Titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social.
18.00h – Inici de la taula rodona
19.00h – Conclusions
19.15h – Tancament a càrrec de la Dra. Mª.Jesús Espuny, Síndica de Greuges de la UAB i ex coordinadora de la xarxa de Relacions Laborals.
19.30h – Networking i refrigeri

Aquesta taula serà moderada per la Dra. Helena Ysàs Molinero, Professora Titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social.

El cicle organitzat per la xarxa de Relacions Laborals.