II Jornada Professional de Turisme Esportiu del Vallès Occidental

II Jornades Esportives Vallès Occidental
El Consorci de Turisme del Vallès Occidental organitza la II Jornada Professional de Turisme Esportiu, amb l’objectiu de posicionar la comarca com a destinació de referència en estades de turisme esportiu.

29/11/2018

El pròxim 19 de desembre arriba la II Jornada Professional de Turisme Esportiu del Vallès Occidental de la mà del Consorci de Turisme. L’esdeveniment es consolida per segon any consecutiu amb l’objectiu de posicionar la comarca com a destinació de referència en estades de turisme esportiu a tot el territori.
Amb la col·laboració de Costa Barcelona i la Diputació de Barcelona, l’Atlètic Terrassa Hockey Club fundat l’any 1952, acollirà a les seves instal·lacions, a la finca de Can Salas, diverses activitats destinades al públic professional a partir de les 09.00 h del matí.

El Dr. Josep Oriol Sallent Bonaventura, professor del Grau de CAFE a la UVic i a l’Escola Universitària EUSES obrirà la jornada amb un col·loqui sobre Turisme i Esport: Oportunitats i reptes pels clubs esportius. Després de la pausa, la Sra. Agnès Güell, consultora a Extrem Team parlarà del Turisme esportiu des de la perspectiva pública. Extrem Team és una empresa multidisciplinària centrada en la consultoria turística especialitzada, la planificació física, els entrenaments outdoor i la organització d’esdeveniments de diversos formats.
El director comercial d’Evenia Travel Services, el Sr. Tomàs Fresquet finalitzarà amb les exposicions parlant sobre Comercialització en el turisme esportiu.

L’última part de la jornada consistirà en un taller pràctic seguit d’un espai per al NetworkingL’acte finalitzarà a les 16.00 h amb les conclusions i un dinar de cloenda per a tots els assistents.